AH Jan Schuurhuis blijft verbonden aan BAS
3 juni 2016 - Bron: BASVoetbal.nl
Albert Heijn Jan Schuurhuis blijft ook de aankomende drie jaar hoofdsponsor van BAS Voetbal. Het contract tussen de supermarkt en onze club liep aan het einde van dit seizoen af, maar er is overeenstemming bereikt om nog een periode met elkaar door te gaan. “Dat maakt ons heel erg trots”, zegt Gerard Zonneveld van de sponsorcommissie.
De familie Schuurhuis is al sinds mensenheugenis verbonden aan BAS Voetbal. Als C1000 prijkte de naam van de supermarkt al op het shirt van het eerste elftal en ook als Albert Heijn is dat het geval. Het gaat zelfs van vader op zoon. Jan Schuurhuis is als huidig eigenaar hoofdsponsor van de club, maar ook zijn vader droeg BAS al een warm hart toe. “Dat is bij iedereen bekend, maar dat maakt het niet minder speciaal. Zo’n trouwe sponsor is voor een club als BAS hartstikke belangrijk!”, aldus Zonneveld.
De nieuwe driejarige verbintenis zorgt er ook voor dat het vlaggenschip aankomend seizoen helemaal in het nieuw wordt gestoken. Tijdens de sponsoravond van 27 mei werd het nieuwe tenue al gepresenteerd. Op het tricot is nog wel ruimte voor een subsponsor. “Op de rug is er nog ruimte en ik hoop dat er iemand is die samen met mij op dit mooie shirt wil staan”, zei Jan Schuurhuis tijdens het ondertekenen van het nieuwe contract.
KLIF18
De nieuwe shirts van het eerste elftal worden geleverd door KLIF18. Het bedrijf, gevestigd op Urk en in Dronten, is de vaste kledingleverancier van BAS en tevens sponsor van het vlaggenschip. “Ook daar heeft onze club heel veel aan. Niet alleen als leverancier van de kleding, maar ook in de winkel zelf. Leden van BAS krijgen namelijk tien procent korting bij een aankoop”, meldt Zonneveld nog.
Terug naar nieuwsoverzicht
|